نقاشی ساختمان

نصب و فروش کاغذ دیواری

نصب کاغذ دیواری - نقاشی ساختمان آرپا

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-k67u3u1m’ admin_preview_bg=”]

نصب و فروش کاغذ دیواری

کاغذ دیواری نوعی پوشش برای دیوار های داخلی ساختمان می باشد و علاوه بر زیبایی ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز دارد. در حال حاضر آن از  تزئینات مهم در دکوراسیون داخلی ساختمان محسوب می شود که نقش آن معمولاً با طرح هایی نظیر مسطح، کلیشه ای، سیلک اسکرین و دورانی چاپ می کنند. کاغذ دیواری در بازار به صورت رول فروخته می شود که برای نصب نیاز به چسب مخصوص می باشد. طرح چاپی یا تصویر های مرسوم بازار است یا طرح های اختصاصی که به صورت پوستر اجرا می شوند. با آرپا گروپ همراه باشید تا با مراحل نصب و فروش کاغذ دیواری در این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

انواع کاغذ دیواری در آرپا گروپ

انواع کاغذ دیواری در آرپا گروپ را می توان بر اساس نوع جنس و طرح طبقه بندی کرد که هر کدام انواعی مختلفی را شامل می شوند. جنس کاغذ دیواری اغلب نانو، کاغذی و PVC می باشد.

  • نانو مانع از کثیفی و لکه شده و مهمتر از همه این که عایق صدا و حرارت نیز هست.
  • جنس کاغذی بسیار نازک، غیر قابل شستشو و بر اثر ضربه پاره می شود.
  • PVC ضد حساسیت است، قابل شستشو، بادوام، ضد خش و ضد ضربه است، تا 5 سال ماندگار است و برای اتاق کودک کگزینه ای بسیار مناسب است. توجه داشته باشید PVC های غیر استاندار و نامرغوب در برابر نور خورشید و گرما، مواد سمی تولید می کنند. طرح های آن عبارتند از سه بعدی، بافت دار، فانتزی و کلاسیک. در نوع بافت دار به دلیل وجود الیاف مخملی قابل شستشو نمی باشند. گسترده ترین طیف طرح را می توانید در نوع کلاسیک مشاهده کنید همچنین تنوع رنگ بالایی دارند.

 نصب کاغذ دیواری - نقاشی ساختمان آرپا

مزایای کاغذ دیواری های آرپا گروپ

مزایایی فراوانی را می توان نام برد که دلیل مهم برای به کار بردن کاغذ دیواری آرپا گروپ در دکوراسیون داخلی ساختمان می باشد. مهمترین مزایای آن به شرح زیر می باشد:

  • زیبایی: وجود طرح های متنوع در رنگ های جذاب موجب شده فضای دکوراسیون داخلی را زیبا و منحصر به فرد کند. می توان لک ها و نواقص دیوار را به خوبی پوشش داد.
  • هزینه پایین: تنوع در جنس و طرح موجب شده هر فرد با میزان بودجه های مختلف بتوانند اقدام به خرید از آیا گروپ کند. کاغذ دیواری به نسبت نقاشی ساختمان بسیار مقرون به صرفه تر است و مهم تر اینکه دوام بیشتری دارد.
  • قابلیت شستشو و نظافت : شستشوی آسان مهم ترین مزیت است. سازگاری کاغذ های قابل شستشو با مواد شوینده سبب شده افراد برای بخش های مختلف ساختمان به خصوص قسمت هایی که رفت آمد بیشتر است یا برای زیبایی اتاق کودک از کاغذ دیواری استفاده کنند.

خرید انواع کاغذ دیواری از از آرپا گروپ

خرید کاغذ دیواری از آرپا گروپ در انواع باکیفیت و مرغوب مهم ترین دلیل بسیاری از خریداران و مشتریان می باشد. بعضی از کاغذ دیواری ها که از مواد غیر استاندارد ساخته شده اند مانند کاغذ دیواری های نامرغوب  PVCباعث ایجاد حساست و آلرژی در افراد می شود که در مجموعه آرپا گروپ بر آن شدیم تا درجه 1 ترین ها را ارائه دهیم و سلامتی مشتریان را مد نظر قرار دهیم. خرید باید از فروشگاه های معتبر و خوشنام انجام شود. فروشگاه هایی که مشتریان رضایت کامل از سطح کیفی و کمی خدمات و محصولات آن دارند. اگر در شهر بزرگ تهران زندگی می کنید پیشنهاد می کنیم انواع خدمات در تیم حرفه ای آرپا گروپ را بررسی کنید تا از کیفیت و قیمت مناسب اطلاع یابید. اعتبار و تضمین محصول اعتماد مشتریان را نسبت به خرید بیشتر جلب می کند همین امر موجب شده به مشتریان دائمی تبدیل شوند. در نظر داشته باشید گاه مشتریان وفادار یک خدمت، می توانند به طور نامحسوسی مبلغ خوب یک برند باشند. گروه نقاشی ساختمان آرپا همواره سعی دارد برای گسترش برند و توسعه خدمات محصول و سرویس های با کیفیت و مناسب را مطابق با استاندارد های جهانی عرضه کنند تا تمام نیاز های مشتریان را در سطوح مختلف اقتصادی برآورده نماید.

کاغذ مناسب اتاق پذیرایی در آرپا گروپ

انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق پذیرایی یکی از مهمترین المان های تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی می باشد. باید در زمان خرید عوامل و نکات مهمی را مد نظر قرار داد زیرا مهمانان در این اتاق پذیرایی می شوند و اغلب با ورود به ساختمان به اتاق پذیرایی راهنمایی می شوند. متخصصان طراحی داخلی معتقدند برای داشتن اتاق پذیرایی جذاب و لوکس باید رنگ و طرح مبلمان، پرده و غیره را برای خرید کاغذ دیواری در نظر داشت. بعنوان مثال اگر از مبلمانِ بدون طرح و ساده استفاده می کنید مناسب ترین انتخاب، کاغذ دیواری های طرح دار می باشد. رعایت هماهنگی طرح و هارمونی رنگ موجب خواهد شد زیبایی اتاق پذیرایی چند برابر شود. ترکیبی کار کردن یکی از مواردی که جلوه فوق العاده ای می دهید. می توان گوشه ها و زاویه های اتاق و پشت تلویزیون را با مدل های طرح دار کاغذ دیواری پوشش داد و سایر قسمت ها را از مدل های ساده استفاده کرد. جالب است بدانید طرح های عمودی و راه راه دیوارها را بلند تر نشان می دهد و طرح های افقی، محیط را گسترده تر. مشاوران فروش گروه نقاشی ساختمان آرپا در زمان خرید، راهنمایی های لازم را جهت خرید بهترین کاغذ دیواری اتاق پذیرایی ارائه خواهند نمود.

اجرای انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری اتاق خواب در آرپا گروپ

بیشترین زمان استراحت و تمدد اعصاب در اتاق خواب صورت می گیرد. باید فضایی آرامش بخش و راحت داشته باشید تا تاثیر مثبت در روحیه و سلامت بگذارد. کاغذ دیواری اتاق خواب با توجه به سن و جنسیت افراد متفاوت می باشد. به طوریکه طرح اتاق کودک با بزرگسال فرق داشته حتی اتاق دختر یا پسر در رنگ و طرح تفاوت بسیاری دارد اما در آرپا گروپ به طور کلی سعی می شود طرح و رنگ با سایر وسایل اتاق همخوانی داشته باشد و چشمگیر ترین نمونه ها اجرا شود. کاغذ دیواری اتاق خواب مدرن در حال حاضر طرفداران خاص خود را دارد در سبک مدرن طرح ها از اشکال هندسی و خطوط راه راه تشکیل می شوند و رنگ هایی مانند کرم، نقره ای، سفید و قهوه ای بیشترین رنگ ها را دارد. از لحاظ روانشناسی دو رنگ گرم کرم و قهوه ای بهتر است دائما تکرار شوند تا محیطی گرم و دوست داشتنی را به وجود آورند.

کاغذ دیواری سه بعدی در آرپا گروپ

اشکال سه بعدی بی نظیر در کاغذ دیواری سه بعدی آرپا گروپ یکی از دلایل فروش روز افزون این نوع می باشد. در بسیاری از ساختمان ها می توان بر اساس نوع مکانی که قرار است نصب انجام شود، طرح سه بعدی مناسب انتخاب می شود. رقابت در حوزه ی دکوراسیون داخلی، ایده ها و طرح های سه بعدی ویژه ای را پدید آورده است. پیشرفت های حوزه گرافیک و طرح های سه بعدی مطابق با سلیقه هر فرد انجام می شود. پیشرفت تکنولوژی و همکاری علوم مختلف در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی، هر روز شاهد محصولی جدید و شگفت انگیز است. طرح های سه بعدی عمدتاً سبکی مدرن داشته و توانسته است فضای داخلی ساختمان ها را با تحولی عظیم رو به رو کند وجود طرح های سه بعدی خارق العاده در دکوراسیون داخلی منازل و ساختمان های اداری و تجاری سبب برانگیختن تحسین هر بیننده ای خواهد شد. پیشنهاد می کنیم در بخش هایی از ساختمان طرح های مدرن سه بعدی آرپا گروپ را امتحان کنید.

خرید کاغذ دیواری ارزان در آرپا گروپ

خرید کاغذ دیواری ارزان آرپا گروپ اغلب تولید ایران و چین است. ارزان بودن دلیلی برای کیفیت پایین جنس نیست قبل از هر چیز آرپا گروپ متریال مناسب و مرغوب را ارائه می دهد، اما توانایی و نوع کارکرد به گونه ای متفاوت است. این نوع بیشتر برای مکان هایی کاربرد دارد که افراد تمایلی ندارند هزینه بالایی را بپردازند همین امر و قیمت پایین سبب فروش بالای این دست از کاغذهای دیواری شده است. هر گز نمی توان با خرید کاغذ دیواری ارزان، انتظار ضد ضربه و عایق بودن را داشت و یا توقع داشت سال ها ماندگار بوده و قابلیت شستشو داشته باشد. ما در گروه نقاشی ساختمان آرپا بر آنیم با توجه به وضعیت ساختمان و اتاق های مختلف بهترین الگو را پیشنهاد دهیم تا خانه ای زیبا برایتان مهیا کنیم و کمترین قیمت ها را پیشنهاد دهیم.

انتخاب کاغذی دیواری مناسب

روش انتخاب کاغذ دیواری مناسب مهمترین بخش در هنگام خرید می باشد. متراژ دیوار، نوع کاغذ، جنس کاغذ و دیگر موارد، عواملی هستند که در انتخاب کاغذ دیواری تاثر گذارند. توجه کنید کاغذ دیواری، نور را جذب می کند و برای اتاق هایی که نور کمی دارند انتخاب رنگ های تیره مناسب نست. گروه نقاشی ساختمان آرپا پیشنهاد می کند در این مکان ها بخشی را کاغذ دیواری نصب کرده و باقی را با رنگ روشن نقاشی کنید. بهتر است برای زیبایی بیشتر از دو یا سه طرح نزدیک به هم استفاده کنید.

کاغذ دیواری پوستری در آرپا گروپ

کاغذ دیواری پوستری آرپا گروپ به صورت سه بعدی، دارای طرح هایی نظیر رئال، کلاسیک و فانتزی هستند. بیشتر برای سالن های پذیرایی، هتل ها، لابی ساختمان ها و غیره کاربرد دارد. برای چاپ آن از پرینترها سه بعدی استفاده می شود که می توان سایز تصاویر پوستر را تغییر داد. با وجود دستگاه های پیشرفته در زمینه چاپ طرح های پوستری فروشندگان می توانند هر طرحی که مشتریان برای دکوراسیون می خواهد را در اندازه معین فراهم آورند. با گسترش تکنولوژی و پیشرفت دستگاه های صنعتی، کاغذ دیواری پوستری طرفداران بسیاری پیدا می کند به طوری که در ساختمان های مسکونی و اداری نیز به کار می رود.

اجرای پوسترهای سه بعدی

خرید انواع کاغذ دیواری از آرپا گروپ

حال که شناخت کاملی از انواع کاغذ دیواری را به دست آورده اید می توانید در بین طرح ها و رنگ های متنوع آرپا گروپ بهترین را انتخاب کنید ولی همان طور که قبلاً هم اشاره شد خرید از فروشگاه های معتبر اهمیت دارد. کیفیت بالا کمک می کند در اثر نور خورشید، گرما، سرما و شستشو و ضربه کاغذ دیواری آسیب نبیند و برای سال ها بتوان از آن استفاده کرد. اگر در کلان شهر تهران در جستجوی فروشگاه معتبر برای خرید و نصب کاغذ دیواری باکیفیت و قیمت مناسب هستید به تیم تخصصی گروه نقاشی ساختمان آرپا حتی برای یکبار مراجعه کنید مطمئنا ما را بخاطر خواهید سپرد. در طول فعالیت خود با رشد و توسعه خانواده بزرگ آرپا گروپ توانسته ایم رضایت مشتریان را جلب نماییم و یکی از فروشندگان خوشنام در تهران شویم. هزینه فروش و نصب کاغذ دیواری مناسب باعث شده مشتریان بیشتر علاقمند به خرید از آرپا گروپ شوند. پیشنهاد می کنیم به فروشگاه آرپا گروپ سری بزنید تا از نزدیک طرح های متنوع را مشاهده کنید و بهترین را برای دکوراسیون داخلی منزل انتخاب کنید.

گروه نقاشی ساختمان آرپا  معتقد است یک طرح مناسب می تواند تاثیر مثبت بر دکوراسیون داخلی ساختمان داشته باشد. نصب سریع و راحت موجب شده بسیاری از افراد برای تغییر دکوراسیون داخلی از مدل های مختلف آن استفاده کنند.

[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *