نقاشی ساختمان در تهران

نقاشی ساختمان در تهرانپارس

نقاشی ساختمان تهرانپارس

نقاشی ساختمان در تهرانپارس

نقاشی ساختمان در تهرانپارس ، استفاده از رنگ برای زیباتر شدن داخل و خارج ساختمان ها قبل از استفاده از کاغذ دیواری و پوشش های مرسوم امروزه مورد توجه بوده است. از پرکاربردترین خدمات ساختمانی که از زمانی بسیار دور تا کنون دارای اهمیت خاصی بوده نقاشی ساختمان می باشد. گسترش روز افزون خدمات ساختمانی باعث شده است که نقاشی ساختمان نیز اهمیت بیشتری پیدا کند و در شهرها و مناطق مختلف ایران با توجه به نوع آب و هوا و حتی علاقمندی افراد در نوع و شکل استفاده از رنگ های مختلف در نقاشی ساختمان تنوع بسیاری در این خدمات بوجود بیاید.

خدمات نقاشی ساختمان در تهرانپارس به شکلی ویژه به این امر پرداخته است و با توجه به گستردگی  جمعیت در این منطقه و تنوع نظرات و علاقمندیها به ارائه خدمات مناسبت تری در زمینه نقاشی ساختمان در تهرانپارس پرداخته است. نقاشی ساختمان را باید بیشتر یک هنر دانست تا یک حرفه کاری، چون در این کار دقت فراوان و ظرافت مورد اهمیت می باشد تا  نتیجه رنگ و نقاشی ساختمان جلوه ای زیبا داشته باشد. در گذشته از قلممو برای نقاشی ساختمان استفاده می شد، اما در حال حاضر از غلتک های مخصوص استفاده می شود که باعث کاهش در زمان کار می باشد.

برای استفاده از خدمات حرفه ای  افراد فعال در حوزه رنگ ساختمان شما با مراجعه به آریا گروپ می توانید از خدمات نقاشی ساختمان در تهرانپارس، نقاشی ساختمان، نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک در تهرانپارس، نقاشی ساختمان بارنگ آکریلیک در تهرانپارس، نقاشی ساختمان با رنگ روغنی در تهرانپارس، بهترین نقاش ساختمان، نقاشی نما ساختمان، پتینه کاری در تهرانپارس، پتینه کار، رنگ آمیزی نما، بهترین پتینه کار در تهرانپارس، پتینه کاری دیوار در تهرانپارس، پتینه کاری سقف در تهرانپارس بهره مند شوید.

البته بهترین نقاش ساختمان فردی است که آشنایی کامل به تمام امور نقاشی داشته باشد و بتواند مشتری را در انتخاب رنگ مناسب متناسب با فضا و بودجه فرد راهنمایی کند. همچنین بهترین نقاش ساختمان با استاندارهای رنگ آمیزی صحیح و استفاده درست از ابزار آشنا می باشد.

نقاشی ساختمان تهرانپارس

1-نقاشی ساختمان با رنگ روغنی در تهرانپارس

از پرکاربردترین و با کیفیت ترین رنگ های مورد استفاده در نقاشی ساختمان می باشد که به سه دسته رنگ روغنی مات، براق و نیمه براق تقسیم می شود. در نقاشی ساختمان در تهرانپارس بهتر است از رنگ روغنی استفاده می شود و دلیل آن این است که نقاشی ساختمان با رنگ روغنی استاندارد های بیشتر و مقاومت بیشتری در مقابل گرد و غبار و همچنین شستشو دارد.

تنها عیب نقاشی ساختمان با رنگ روغنی در تهرانپارس وجود سرب در آن می باشد که تا سال ها از بین نخواهد رفت و همچنین نداشتن پوشش مناسب برای معایب دیوار است. به همین خاطر قبل از نقاشی ساختمان با رنگ روغن در تهرانپارس باید زیر سازی مناسب انجام شود.

گروه نقاشی ساختمان آرپا

نقاشی ساختمان هنری است که هر کسی به خوبی از عهده آن بر نمی آید. در این میان گروه نقاشی ساختمان آرپا از هنرمندان خبره و کاردان تشکیل شده است که نقاشی ساختمان در تهران را با این اساتید به بهترین نحو انجام می دهد. جهت بازدید و مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید.


09194218279 – جدی

2-رنگ پلاستیکی

این نوع رنگ خاصیت پوشانندگی بالایی دارد، بدون بو می باشد و سریع خشک می شود و مورد توجه نقاشان بسیاری می باشد. اما چون قابل شستشو نمی باشد در نقاشی ساختمان استفاده نمی شود و بیشتر برای سقف و داخل کمدها استفاده می شود.

3- نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیک در تهرانپارس

این نوع رنگ دارای سه نوع براق،مات و نیمه براق است. نقاشی ساختمان بارنگ آکریلیک در تهرانپارس نسبت به رنگ پلاستیکی از مقاومت بیشتری در مقابل  شستشوی بالا برخوردار است، در مقابل رطوبت مقاومت دارند و بوی کمتر و پوشش دهی و دوام بالاتری دارند. اگر شما نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیک در تهرانپارس را انتخاب می کنید، پوشش با دوام برای دیوار خود انتخاب کرده اید. از نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیک در تهرانپارس برای رنگ آمیزی نمای ساختمان نیز استفاده می شود. 

نقاشی ساختمان در تهرانپارس

4- رنگ مولتی کالر

   این نوع رنگ شامل یک زمینه  ثابت به همراه رگه هایی از رنگ های دیگر در آن زمینه می باشد. چون مقاومت بالایی نسبت به آلودگی دارد در نقاشی ساختمان از رنگ مولتی کار برای مکان های پر رفت و آمداستفاده می شود. تنها عیب آن هزینه ای است که برای زیر سازی به صورت جداگانه باید گرفته می شود.  

5- رنگ بلکا

اگر جایگزین مناسب برای کاغذ دیواری و رنگ می خواهید بهترین انتخاب رنگ بلکا است.این نوع رنگ یک پوشش سلولزی است که از الیاف طبیعی پنبه ساخته شده است. نیاز نداشتن به زیر سازی، عایق بودن، تنوع رنگی  بالا، بی بو و قابل شستشو بودن از مزیت های این نوع رنگ می باشد.

6- پتینه کاری

پتینه کاری روی دیوار و پتینه کاری روی سقف یک هنر است که با استفاده از رنگ ها و جلوه های بصری و با توجه به احساسات فردی روی سطوح مختلف ایجاد می شود.به کمک پتینه کاری روی دیوار و پتینه کاری روی سقف  دیگر لازم نیست فقط به طرح های  کارخانه ای فکر کنیدو می توانید اندیشه و سلیقه خود را نیز پیاده سازی کنید. پتینه کاری روی سقف از طرح های جدیدی است که شما با پیدا کردن بهترین پتینه کار در تهرانپارس به آن دست پیدا خواهید کرد.

قابلیت شستشوی 100 در صد، قابلیت اجرا برروی سطوح مختلف، مقاومت و پایداری بالا از مزایای پتینه کاری روی  دیوار و پتینه کاری روی سقف می باشد.  با انتخاب  بهترین پتینه کار در تهرانپارس در واقع شما یک مشاور حرفه ای در زمینه رنگ آمیزی ساختمان انتخاب کرده اید. حتما به این نکته توجه داشته باشید که یک پتینه کار خلاق و حرفه ای شما را به آنچه از رنگ زدن خانه در ذهن دارید می رساند.  

 پتینه کاری روی دیوار در تهرانپارس

پتینه کاری روی دیوار در تهرانپارس  به سه روش انجام می شود:

  • پتینه کاری روی دیوار در تهرانپارس، پتینه کاری روی سقف در تهرانپارس با تکنیک اسفنج

یکی از ساده ترین تکنیک های پتینه کاری روی دیوار تکنیک کار با اسفنج است.دراین روش ابتدا زمینه دیوار را رنگ آمیزی کنید و سپس با یک تکه اسفنج آغشته به رنگ روی دیوار ضربه می زنند.

  • پتینه کاری روی دیوار در تهرانپارس، پتینه کاری روی سقف در تهرانپارس با تکنیک پارچه

در این روش تعداد زیادی پارچه مچاله شده را باید در اختیار داشته باشید و هر بار یکی از آنها را به رنگ مورد نظر آغشته کرده و به حالت ضربه ای روی دیوار می زنند.

  • پتینه کاری روی دیوار در تهرانپارس ، پتینه کاری روی سقف در تهرانپارس به صورت بافت دار کردن

در این روش از پتینه کاری  روی دیوار و پتینه کاری روی سقف از ترکیبات مئل پودر مل،روغن الیف،آب و رنگ روغن ساختمان برای درست کردن ترکیبات  مایع روی دیوار استفاده می کنند.

نقاشی نمای ساختمان، رنگ آمیزی نمای ساختمان

نقاشی نمای ساختمان، رنگ آمیزی نمای ساختمان باید  دارای استانداردهای مخصوص باشد و برای هر شرایط آب و هوایی رنگ نمای مخصوص به  همان شرایط آب و هوایی به کار برده شود. رنگ آمیزی نمای ساختمان با استفاده از رنگ های ضد آب بر پایه آکریلیک بوده که با افزودن ترکیبات سیلیکونی به رنگ یک پوشش مناسب نقاشی نمای ساختمان درست می کنند.در نقاشی نمای ساختمان لایه نهایی  به عنوان عایق حرارتی و عایق رطوبت به کار می رود. چون رنگ آمیزی نمای ساختمان در واقع رنگ نمای ساختمان و عایق ساختمان نیز می باشد،استفاده از بهترین نقاش ساختمان که رعایت استانداردهای نقاشی نمای ساختمان را در اولویت کارهای خود دارد طول عمر رنگ آمیزی نمای ساختمان شما را تا 15 سال بالا می برد و شما کمتر شاهد ورقه کردن رنگ آمیزی نما و هزینه دوباره برای نقاشی نمای ساختمان می باشید.

گروه نقاشی ساختمان آرپا

استادکاران و هنرمندان ماهر در انواع نقاشی ساختمان در تهران

09194218279

تماس با ما

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *