کناف, نقاشی ساختمان

قیمت رنگ آمیزی و ماستیک کاری کناف

بهترین قیمت رنگ آمیزی کناف

قیمت رنگ آمیزی و ماستیک کاری کناف

در این مطلب ما چگونگی محاسبه قیمت رنگ کناف و ماستیک کاری را آموزش می دهیم. با ما در اینستاگرام همراه باشید.

امروزه استفاده از کناف در دکوراسیون داخلی ساختمان ها کاربرد زیادی دارد. انواع ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و غیره به نوعی از کناف در طراحی داخلی خود بهره می برند. از اینرو قیمت رنگ آمیزی و ماستیک کاری کناف مورد توجه افراد زیادی قرار دارد. اگر چه قیمت رنگ آمیزی کناف نسبت به نقاشی و رنگ آمیزی دیوار و سقف های ساده بیشتر است ولیکن کیفیت کار رنگ آمیزی در قیمت آن تاثیر بالایی دارد.

برخی نقاشان و شرکتها قیمت های پائین تری نسبت به قیمت های معمول بازار به مشتریان ارائه می دهند، در صورتی که کیفیت کار مطلوب نبوده و قابل پسند مشتریان نخواهد بود. برای رنگ آمیزی و ماستیک کاری کناف روشهای متفاوتی وجود دارد که هر نقاش و مجری کار به روش خود اقدام می نماید. برای داشتن یک کناف زیبا و صیقلی که درخشندگی و جلوه بی نظیری به ساختمان و دکوراسیون داخلی بدهد نیاز به اجرای اصولی رنگ آمیزی کناف است.

قیمت رنگ آمیزی و ماستیک کاری کناف در صورت اجرای کامل و اصولی کار، بالاتر خواهد بود. در عوض شما با یک نقاشی با کیفیت و عالی روبرو شده که ارزش کل ساختمان را نیز بالاتر خواهد برد. رنگ آمیزی کناف جزو موارد مهم و حساسی در ساختمان است که در صورت اجرای ناقص و یا بی کیفیت، تاثیر منفی بر جلوه ساختمان و دکوراسیون داخلی خواهد داشت. در ادامه به بررسی عوامل موثر در قیمت رنگ آمیزی و ماستیک کاری کناف به شرح ذیل می پردازیم.

قیمت رنگ آمیزی کناف

عوامل موثر در قیمت رنگ آمیزی و ماستیک کاری کناف

قیمت رنگ آمیزی و ماستیک کاری کناف بیش از رنگ آمیزی دیوار و سقف های گچی مسطح است. این مورد به کار بیشتر و سختی آن بر می گردد. کناف هایی که دارای سطوح گرد در لبه های آن بوده و یا به اشکال مختلف هندسی ساخته شده اند، نیز نسبت به کناف های ساده و مسطح به کار بیشتری نیاز دارند. بتونه کاری و ماستیک کاری کناف های مسطح و پهن ساده تر بوده و قیمت پائین تری نسبت به کناف های دیگر دارند. در بررسی عوامل موثر در قیمت رنگ آمیزی و ماستیک کاری کناف به سطح کار مورد نظر باید توجه داشت.

کناف های پهن، مسطح و دارای لبه های تیز و صاف نیاز به دقت و وقت کمتری نسبت به کناف های مدور، دارای لبه های گرد و سایر اشکال هندسی دارند. علاوه بر این زیر سازی و آماده کردن سطح روی کناف از دیگر موارد مهم و تاثیر گذار در قیمت رنگ آمیزی و ماستیک کاری کناف است. معمولا نقاشان حرفه ای بر روی سطح کناف دو سری بتونه کاری آنجام می دهند. این کار برای از بین بردن موجها، ترک و منافذ موجود بر روی کناف الزامی است. بتونه کاری سری دوم دقیق تر از سری اول بوده و با دقت و ظرافت بیشتری انجام می پذیرد. پس از این مرحله نوبت به ماستیک کاری کل سطح کناف می رسد. در مرحله بعدی نیز لکه گیری و رنگ آستر خورده می شود تا اینکه مرحله نهایی که شامل رنگ آمیزی نهایی است صورت گیرد.

قیمت رنگ آمیزی و ماستیک کاری کناف در صورتی که مراحل بتونه کاری و ماستیک کاری بطور حرفه ای و دقیق صورت گیرد بالا خواهد رفت. از طرفی نتیجه کار بسیار رضایت بخش بوده و شما با سطح براق و درخشنده و بدون هیچ گونه موج، ترک و درز مواجه خواهید بود. جلوه ظاهری کناف در دکوراسیون داخلی و کل ساختمان تاثیر زیادی دارد. از اینرو داشتن یک کناف با طراحی زیبا و رنگ آمیزی حرفه ای نقش زیادی در افزایش قیمت ساختمان و جلب نظر افراد دارد.

از دیگر عوامل موثر در قیمت رنگ آمیزی و ماستیک کاری کناف نوع و کیفیت مواد بکار رفته در بتونه کاری، ماستیک کاری و رنگ آمیزی کناف است. انواع مختلفی ماستیک وجود دارد همانند ماستیک گرم، ماستیک سرد، ماستیک پلی سولفاید، ماستیک پلی یورتان، ماستیک اپوکسی و یا ماستیک قیری که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند و در کل هزینه تاثیر گذار هستند. همچنین نوع رنگ بکار رفته در نقاشی که می تواند پلاستیک، روغنی و یا اکریلیک باشد در قیمت نهایی کار تاثیرگذار است.

در این مورد حتی استفاده از کاغذ دیواری در کیفیت های متفاوت نیز در قیمت رنگ آمیزی و ماستیک کاری کناف تاثیر مستقیم دارد. آنچه مسلم است اینکه رنگ آمیزی کناف جزو موارد مهم در دکوراسیون داخلی بوده و ظاهر آن تاثیر زیادی در کل نمای ساختمان دارد. این نکته را در نظر بگیرید که صرفا با پرداخت هزینه کمتر، کاری با کیفیت پائین تحویل خواهید گرفت لذا علاوه بر قیمت کار به کیفیت آن نیز توجه نمائید. معمولا قیمت رنگ آمیزی و ماستیک کاری کناف ارتباط مستقیم با کیفیت کار خواهد داشت.

بهترین قیمت رنگ آمیزی کناف

بهترین قیمت رنگ آمیزی و ماستیک کاری کناف

همانطور که اشاره شد قیمت رنگ آمیزی و ماستیک کاری کناف ارتباط مستقیم با نوع مواد بکار رفته و کیفیت کار دارد. برای داشتن یک کار زیبا و با شکوه که علاوه بر زیبایی ظاهری موجب بالا رفتن ارزش ساختمان نیز گردد باید به نقاشان و شرکتهای مجری حرفه ای مراجعه نمود. در نهایت رنگ آمیزی کناف چیزی است که تا مدتها باقی مانده و نیاز به تجدید کار وجود ندارد. در هر زمان نیز که نیاز به تعمیرات جزیی باشد می توان آنرا با هزینه کم اجرا نمود. بنابراین انجام کار اصولی و حرفه ای در ابتدای کار بسیار مهم خواهد بود.

برای اطلاع از بهترین قیمت رنگ آمیزی و ماستیک کاری کناف با ما در تماس باشید. استفاده از مواد اولیه مرغوب، نقاشان حرفه ای و دقت و سرعت در کار جزو مواردی است که توسط نقاشان ما در نظر گرفته می شود. بهترین قیمت رنگ آمیزی و ماستیک کاری کناف در انواع مدل ها و طرح های متنوع و با کیفیت تضمینی را از ما بخواهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *