بازسازی, امور اجرایی, طراحی و دکوراسیون داخلی, نقاشی ساختمان

ایده برای بازسازی خانه یا آپارتمان سال 2022

ایده برای بازسازی خانه

ایده برای بازسازی خانه و آپارتمان درسال 2022

اگر صاحب خانه یا آپارتمان باشید ، امکان دارد به دنبال ایده برای بازسازی آن باشید. گروه آرپا در این مطلب به دنبال بیان ایده هایی برای بازسازی خانه و آپارتمان می باشد.

امیدواریم که این ایده ها و نکات به درد شما بخورد. همچنین به روند بازسازی خانه اشاره خواهد شد.

دیوار های اضافه را تخریب کنید

نقاشی ساختمان در پونک

در روند بازسازی خانه، از تخریب دیوار ها نترسید. بهترین ایده ها برای بازسازی خانه یا آپارتمان، اغلب از تخریب دیوار ها شروع می شود. تخریب دیوار ها می تواند یک راهکار کارآمد برای در اختیار داشتن فضای بیشتری باشد. گاهی اوقات میتوانید بیشتر یا حتی تمام دیوار های داخلی را تخریب کنید. گاهی هم لازم است همه آنها را نگه دارید. تصمیم گیری در این زمینه بسته به طرحی که در نظر دارید ، انجام می شود.

البته لازم به ذکر است بدانید، تخریب دیوار یک کار جدی است. پس حتما قبل از شروع به اجرا با مهندس متخصص حرف بزنید تا مشکلی ایجاد نکند.

کف خانه یا آپارتمان را عوض کنید

یکی از کارهایی که همیشه می توان انجام داد تعویض کف خانه است.

این تصویری که میبینید، تعویض کفپوش خانه ای در سعادت آباد است. در روند بازسازی خانه این صاحب خانه محترم، ما تصمیم گرفتیم که تعویض کفپوش خانه ایشان مهم است. هرچند متریال قبلی که استفاده کرده بودند نو بود و هیچ تخریبی نیاز نداشت. ولی به دلیل انتخاب اشتباه طراحی داخلی قبلی، در خانه ای اشتباه اجرا شده بود. خیلی ساده با انتخاب این نوع کفپوش و اجرای آن خانه ایشان را همگن با دیگر دکوراسیون خانه کردیم.

شما هم میتوانید تعویض کفپوش ها را انجام دهید. یا اگر کفپوش ندارید، با یک انتخاب درست کف خانه تان را آرامبخش تر و زیباتر کنید.

نمای آشپزخانه تان را اپن کنید.

نقاشی ساختمان در پیروزی

همانطور که میدانید اکثر خانه های قدیمی ، به گونه طراحی شده که آشپزخانه توسط دیواریها محدود شده است.

شما میتوانید برای بازسازی خانه یا آپارتمان خود، این دیوار ها را بردارید. درست است آشپزخانه محل زندگی نیست و فقط پخت و پز در آن انجام می شود. ولی اپن کردن آشپزخانه ایده خوبی برای بازسازی بحساب می آید. چرا که باعث ایجاد احساس بزرگی و روشنایی در خانه می شود.

همچنین خوب است که آشپزخانه به مرکز خانه تبدیل شود. عموما بیشتر هزینه های بازسازی در تهران در آشپزخانه ها صرف می شود. مکانی پر از جزییات که باید باسلیقه و درست طراحی و اجرا شود. البته اپن کردن آشپزخانه نیازمند صرف هزینه بالاتری در بازسازی داخلی آشپزخانه می باشد.

به مطلب بازسازی آشپزخانه ما سر بزنید تا با ایده های خوبی روبرو شوید.

جایگزینی وان با دوش ها در سرویس بهداشتی

بازسازی سرویس بهداشتی

یکی از بزرگترین ایده های بازسازی آپارتمان که ما متوجه شده ایم، برداشتن وان و دوش گرفتن توسط مردم است. اگرچه من شخصاً دوش را به وان ترجیح می دهم، همیشه این را توصیه نمی کنم. فکر می کنم داشتن حداقل یک وان در یک آپارتمان خوب است. بازسازی حمام نیاز به تفکر دقیق در مورد اینکه چه نوع ابزار و وسایلی که می خواهید دارد. لطفاً حتماً به این فکر کنید و ببینید چه چیزی برای شما مفید است. البته به یاد داشته باشید که کودکان به وان حمام نیاز دارند. در بالا یک بازسازی آپارتمان در شهرک غرب استکه در آن آنها 2 حمام با وان داشتند. مشتری تصمیم گرفت یکی از وان را برداشته و آن را با دوش جایگزین کند و در حمام دیگر وان را نگه دارد.

در نهایت چیزی که در این خانه اجرا شد، هم بسیار زیبا بود و هم بسیار کارآمد.

برای چینش اسباب خانه مخصوصا مبلمانتان برنامه داشته باشید.

نقاشی ساختمان در جنت آباد

برای چینش اسباب مخصوصا مبلمان برنامه داشته باشید. ما اغلب با مشتریان خود ابعاد دقیق مبلمان مورد نظر آنها را دریافت می کنیم و آن را در نقشه ها در نظر میگیریم. این به شما کمک می کند تا بفهمید چقدر فضای دارید. همچنین می توانید قبل از خرید مبلمان از چسب برای چیدمان روی زمین استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که از نوار چسبی استفاده کنید که زیاد نچسبد تا به سطح کف آسیب نرسانید.

به یاد داشته باشید. مبلمان فقط محدود به نظم در چینش نیست. مبلمان و رنگ و نوع چیدمان آن شخصیت شما را بازتاب می دهد.

مطالب این صفحه از وبسایت fontanarchitecture.com ترجمه شده است. برای حفظ حقوق نشر حتما به وبسایت این شرکت سر بزنید.

ایده هایی بیشتر برای بازسازی خانه و آپارتمان در تهران و دماوند.

از این که این مطلب را تا اینجا مطالعه کردید، متشکریم. ما حتما در آینده ای نزدیک به بیان ایده های بیشتری خواهیم پرداخت.

گروه بازسازی خانه و نقاشی ساختما آرپا، تمام ایده های بازسازی خانه و آپارتمان بالا و ایده های دیگر را در اسرع وقت در خانه های شما اجرا می کند. ما محدود به هیچ منطقه ای در تهران و دماوند نیستیم. تمامی خدمات ما در مناطق مختلف تهران و دماوند قابل اجرا است.

مناطق تحت پوشش ما در تهران از سعادت آباد و شهرک غرب گرفته تا تهران پارس قابل اجراست. همچنین تمام شهر های منطقه دماوند را نیز مانند رودهن،بومهن،مشا،جابن،آبسرد،دماوند،جاجرود را نیز پوشش می دهیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *