بازسازی, طراحی و دکوراسیون داخلی

بازسازی آشپزخانه – بهترین های سال 2022

نقاشی س

بازسازی آشپزخانه – ایده ها و نکات سال 2022

ایده ها و نکات این مطلب از وبسایت هومز اند گاردنز ترجمه شده است.

وقتی در اینترنت دنبال ایده های و نکاتی برای بازسازی خانه ها می گردیم. بیشتر اوقات عکس هایی که چشم نواز هستند و توجه ما را جلب می کنند، آشپزخانه ها هستند. ما در این مطلب به چرایی ضروری بودن بازسازی آشپزخانه می پردازیم. و بعد ترند های جهانی آن را در سال 2022 بررسی می کنیم.

آشپزخانه تقریبا پر جزییات ترین مکان در خانه ما بشمار می رود. چرا که اسباب و وسایل زیادی دارد و وقت زیادی از شبانه روز ما در آن می گذرد. اگر در طراحی داخلی آشپزخانه و اجرای آن ، دقت و مهارت لازم به کار برده نشود ، با یکجای بهم ریخته استرس آور روبرو خواهیم شد. بازسازی آشپزخانه برای این مهم است که میتواند با کمی کهنگی ، نشتی آب یا شکستگی در دکوراسیون خانه ما را زشت جلوه نماید. همچنین چون بحث سلامت جسمی رابطه مستقیم فراوانی با تغذیه ما دارد، نیاز است تا محلی که تغذیه در آن تهیه می شود زیبا باشد.

همچنین آشپزخانه شامل لوازم مهمی از خانه ما نیز است. مانند ظرفشویی،اجاق گاز،یخچال،قهوه ساز و موارد دیگر. که انتخاب و رنگ بندی آن ها ماتواند خطی مشی طراحی داخلی جاهای دیگر خانه ما را تعیین کند. پس نیاز است تا در چینش و طراحی و در نهایت در بازسازی آن برخی چیز ها رعایت شود، تا فضای کلی خانه ما نخ نما به نظر نیاید.

مراحل بازسازی آشپزخانه

چگونگی انجام بازسازی آشپرخانه در چند مرحله انجام می گیرد. این مراحل به ترتیب عبارتند از :

  • طراحی داخلی و دکوراسیون
  • تخریب
  • تعمیر و رفع خرابی
  • نقاشی داخلی
  • نصب ابزار و لوازم ضروری مانند کابینت ها ، سینک 
  • چینش و تحویل نهایی 
بازسازی آشپزخانه تهران
نقاشی ساختمان در تهرانسر

ایده ها و نکات بازسازی آشپزخانه در سال 2022.

درست هست ایده های زیادی هم در ذهن شما و هم در سرتاسر فضای وب برای بازسازی خانه وجود دارد. ولی مطمئن باشید که بیشتر آنها ، آن حد استاندارد برای اجرا و زیبایی را دیگر ندارند. یا بسیار هزینه بالایی به شما تحمیل خواهند کرد. پس ما  یعنی گروه بازسازی آرپا در این مطلب ایده ها و نکاتی را گردآوری کرده ایم که به درد شما بخورد و کارتان را راحت کند.

1 – استفاده از کاشی های لعاب دار و براق در آشپزخانه

ایده های بازسازی آشپزخانه

کاشی کاری در دیوار های آشپزخانه چیز جدیدی نیست. ولی اگر انتخاب خودتان را از کاشی ها و سنگ های مات به براق عوض کنید. خواهید دید که انعکاس نور این سازه های فضای زیبای منحصر بفردی در آشپزخانه شما به وجود خواهد آورد. البته اگر رنگ کاشی های اجرا شده قبلی را دوست دارید و همچنین فکر می کنید هنوز آنقدر مهنه نشده اند که نیاز به تخریب وبازسازی داشته باشند. نگران نباشید. میتوانید با اجرای یک ورقه شفاف و براق کننده روی آن ها ، این نوع از دیزاین را در آشپزخانه خود اجرا کنید.

اگر میخواهید در اجرای نهایی آشپزخانه تان ظاهری آرامتر و دلنشین تر داشته باشد ، کاشی های سفید را انتخاب کنید. ولی اگر به زیبایی اهمیت می دهید، رنگ های سبز،آّی تیره و گاهی مشکی نیز انخاب خوبی خواهد بود.

2 – عناصر طبیعی در طراحی و بازسازی آشپزخانه

عناصر طبیعی در آشپزخانه

عناصر طبیعی همیشه حس زیبای و سلامت را به ما میدهند. البته این اتفاق فقط در حسی که به ما منتقل میکنند نیست. بلکه وجود مواد شیمایی در آشپزخانه را کاهش میدهند که خود باعث افزایش سلامتی است. البته به دلیل گران بودن چوب و صنایع چوبی ، باعث کاهش هزینه ها نخواهد شد.

ولی تصور کنید یک کابینت از چوب بلوط خشک شده چقدر میتواند زیبا باشد. از طرفی هم عناصر طبیعی انعطاف ما در رنگ بندی آشپزخانه را بسیار محدود می کند ، ولی نگران نباشید رنگ های طبیعی بهترین رنگ ها در تمام ادوار هستند. اگر در هزینه کردن مشکل خاصی ندارید قطعا استفاده از عناصر طبیعی را در بازسازی آشپزخانه خود، لحاظ کنید تا بهترین آشپزخانه را داشته باشید.

3 – دامن ظرفشویی ها را دوباره احیا کنید

بازسازی آشپزخانه مد روز

مدت زیادی از بروز بودن و مد بودن آویز های پارچه ای گذشته است. ولی دوباره در سال 2022 طراحان زیادی در بازسازی و ریمدل آشپزخانه ها ، به استفاده از آن روی آورده اند. آویز هایی که با استفاده درست حس زیبایی به آشپز خانه ما میدهند.

ما در مطالب بعدی به بیان ایده های بیشتر در بازسازی خانه و آشپزخانه خواهیم پرداخت. پس به صفحه مطالب آرپا سر بزنید تا از نوشته های جدید مطلع باشید.

بازسازی آشپزخانه در تهران و مناطق مختلف دماوند

گروه ارپا تمام خدمات بازسازی خود اعم از بازسازی آپارتمان،خانه،آشپزخانه،سرویس بهداشتی را در تمام مناطق تهران و دماوند ارائه میدهد. در همکاری با آرپا نیاز نیست نگران طرح های که دوست دارید باشید. آرپا همه آن ها را به بهترین شکل ممکن برای شما اجرا خواهد کرد. همکاری با برند های مطرح طراحی داخلی، تخریب و تعمیر خانه و آپارتمان،نقاشی ساختمان ،پتینه کاری و کاغذ دیوار جز پرطرفدارتین و معتبر ترین خدمات آرپا حساب می شود. پس با اطمینان دکمه تماس سریع از طریق واتساپ را درزیر لمس کنید تا بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاوریم.

همچنین در تامین و خرید لوازم آشپزخانه میتوانید به همکاران ما از جمله دیوار دیزاین
و کیان هوم نیز مراجعه کنید تا بهترین لوازم را با پایین ترین قیمت برای شما تهیه کنیم.

بازسازی آشپزخانه در تهران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *