بازسازی, طراحی و دکوراسیون داخلی, نقاشی ساختمان

بازسازی آپارتمان کوچک – تهران

نقاشی ساختمان در اندرزگو

بازسازی آپارتمان یا خانه کوچک در تهران

بازسازی خانه یا آپارتمان در تهران

همانطور که در مطالب و پست های قبلی وبسایت آرپا نیز اشاره کردیم. بازسازی خانه به خاطر هزینه های کم بسیار مورد توجه است. مقایسه کنید ساخت یک خانه جدید یا خرید یک خانه تا چه اندازه ای می تواند هزینه های سرسام آور داشته باشد. پس بهترین راه برای زیباتر کردن خانه یا حداقل تبدیل آن به یک محیط قابل زندگی بازسازی آن می باشد.

امروزه به دلیل افزایش نامتعارف هزینه های رهن و اجاره ، اکثر مردم یا ناچار به زندگی در نواحی دور از شهر تهران می گردند. یا آپارتمان های کوچک را برای زندگی انتخاب می کنند. این مکان ها اگر توسط صاحبان خانه ها بازسازی نشود ، تبدیل به خانه هایی غیر قابل سکونت خواهند شد. پس اگر بخواهید در آپارتمان کوچکتان زندگی کنید یا آن را به مستاجر واگذاری کنید ، نیازمند است که آن را بازسازی کنید.

بازسازی خانه و آپارتمان در تهران ، اصلی ترین خدمات آرپا محسوب می شود. تمامی مراحل بازسازی خانه در تهران ، به صورت صفر تا صدی توسط آرپا  انجام می پذیرد.

نکات مهم بازسازی خانه یا آپارتمان کوچک چیست؟

در پروسه بازسازی خانه شما چیز های زیادی را باید رعایت کنید تا بتوانید به نتیجه ای که میخواهید برسید. از مهم ترین آنها میتوان به داشتن برنامه دقیق یا انتخاب متخصص اشاره کرد. ولی گاه امکان دارد برخی ایده های بازسازی که در نظر دارید. نسبت به مساحت آپارتمان شما ، نتیجه مطلوب را نداشته باشد. پس بهتر است که نکات مهم بازسازی اینجور جاهای کوچک را بدانید. البته نکات زیادی وجود دارد که اگر با یک طراح کاربلد مشاوره کنید ، قطعا به شما خواهد گفت. ولی برخی چیز ها جز مهمترین ها می باشد که ما در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

نقاشی ساختمان در بازسازی خانه

نقاشی ساختمان در بازسازی آپارتمان

نقاشی ساختمان را میتوان مهم ترین مرحله بازسازی خانه یا آپارتمان دانست. درست است که این مرحله در آخر انجام میپذیرد. ولی چیزی را میسازد که شما قرار است همیشه ببینید. پس اگر طرح و اجرای آن با ظرافت انتخاب نشود، دچار مشکل خواهید شد. فرض کنید شما میخواهید یک آپارتمان 30 متری را بازسازی کنید. کلی رنگ و طرح در ذهن دارید، ولی آیا همه آنها اجرا بشوند. شلوغی رنگ در خانه شما ایجاد نخواهد شد؟

بگذارید یک مثال دیگر بزنم، همه میدانیم که استفاده از رنگ های زرد و سفید و مشکی با طراحی مناسب یک حالت مدرنی به خانه شما میدهد. ولی اگر به نمونه های اجرا شده این رنگ ها در آپارتمان های کوچک نگاه کنید. با یک اثر غیر هنری شلوغ مواجه خواهید شد. حتی اگر مجری نقاشی ساختمان شما یک فرد کاربلد باشد.

از طرفی دیگر مناسب است که در انتخاب طرح و رنگ نقاشی ، برای خانه یا آپارتمان های کوچک، یک طیف رنگی ساده و مختصر را انتخاب کنید. چون فواصل بین این تغییر رنگ ها کم خواهد بود ، به نظر بسیار متنوع خواهد آمد. همچنین استفاده از رنگ های تیره و بسیار گرم ، خیلی توصیه نمی شود. این حالت هم علل روانشناسانه دارد و هم اصول فنگ شویی آپارتمان را زیر سوال میبرد.

نقاشی ساختمان در شهران

طراحی فضاهای ذخیره سازی و تو در تو

به تصویر بالا دقت کنید. در جایی با مساحت خیلی کم ، طراحی و اجرای تخت خواب و میز مطالعه ، بسیار خلاقانه انجام گرفته است. این نمونه و نمونه های بسیار دیگری ، ارجحیت خلاقیت بر هزینه را در بازسازی خانه نشان میدهد.

شما هم اگر دوست دارید، میتوانید در اتاق های کوچکتان چنین فضاهایی را با کمی فکر کردن ، اجرا کنید. اگر وقتش را ندارید هم جای هیچ گونه نگرانی ای نیست. با یک طراح خوب صحبت کنید. آنها پول میگیرند تا بهترین ها را به شما ارائه بدهند. 

از مثال های دیگر طراحی تو در تو ، میتوان به ایجاد کشو های زیر پله ای اشاره کرد. این روش انبار و کمد سازی در خانه های نوین یک چهره زیبا به خانه شما می دهد. همچنین بهم ریختگی های نا متعارف خانه را از بین میبرد. در وبسایت پینترست از این نمونه کار ها به ندرت یافت می شود. نگران نباشید کسی قرا نیست بگوید این ها ایده شما نیست. مهم زیبایی خانه شماست. پس به این وبسایت سر بزنید تا ایده های بهترین طراح های جهان را ببینید و در بازسازی خانه خود پیاده کنید.

بازسازی خانه در تهران

ادغام فضاهای مختلف در بازسازی خانه یا آپارتمان

کم بودن فضا حتما توجیحی برای صرف نظر از داشتن فضاهای مختلف و کاربردی نیست. در عکس بالا صاحب خانه هم میخواسته اتاق خواب داشته باشد و هم قسمت پذیرایی یا همان هال. از سویی دیگر نورگیری خانه فقط از یک سمت بوده است. همانطور که میدانید هال بدون نور یا اتاق بدون نور، ارزشی ندارد. پس بهترین کاری که میتوان در اینگونه موارد کرد ، این است که فضاهای مناسب را ادغام کنیم. درواقع این محیط در طول روز هال خانه حساب می شود و در شب اتاق خواب.

این ترفند های ادغام در بازسازی خانه یا آپارتمان کوچک بسیا کاربردی و نوین است. 

بازسازی آپراتمان و خانه آرپا

تمامی موارد ذکر شده در این مطلب به صورت صفر تا صدی توسط تیم آرپا انجام میپذیرد. کافی است تا به ما اعتماد کنید و با خیال راحت منتظر بهترین نتایج بازسازی خانه باشید.

همچنین برای دیدن دیگر نمونه کار های ما به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *