بازسازی, امور اجرایی, بازسازی و تخریب, طراحی و دکوراسیون داخلی, مقالات نقاشی ساختمان, نقاشی ساختمان در تهران

بازسازی در تهران و دماوند

بازسازی در تهران و دماوند

بازسازی در تهران و دماوند

گروه بازسازی ، طراحی و نقاشی ساختمان آرپا ، خدمات بازسازی در نقاط مختلف تهران ارائه می دهد . بازسازی در تهران و دماوند با توجه به نوع سفارش مشتریان عزیز ، به روش های مختلف انجام میپذیرد.

روش های انجام خدمات بازسازی خانه در آرپا

  • تخریب ،طراحی ، بازسازی و نقاشی ساختمان
  • فقط بازسازی
  • نقاشی ساختمان

تخریب ،طراحی ، بازسازی و نقاشی ساختمان

این روش کار که کامل ترین روش همکاری با آرپا نیز بحساب می آید ، صفر تا صد پروژه بازسازی خانه شما را در بر میگیرد. در این روش متخصصین ما به سرپرستی جناب جمال جدی ،در وهله اول از محل پروژه مشتری بازدید می فرمایند . سپس با تشخیص متخصص و تصمیم صاحب خانه یا همان کارفرما ، اقدام به زدودن و زمینه سازی بافت های فرسوده خانه می کنند. سپس مرحله طراحی داخلی خانه انجام می پذیرد . بعد از طراحی داخلی و موافقت صاحب خانه ، مرحله بازسازی شروع می شود . تعهد آرپا این است که مرحله بازسازی به طور کامل ، دقیقا مشابه آنچه در طراحی آمده است اجرا شود .سپس بعد از اتمام طراحی داخلی خانه، مراحل نقاشی ساختمان انجام شده و پروژه در نهایت تحویل کارفرما می گردد . این روش چون بهینه ترین روش است ، بیشتر مورد استقبال مشتریان ما تا به اینجا، قرار گرفته است.

فقط بازسازی

در این روش که شامل تعمیرات نیز می باشد ، گروه بازسازی و طراحی آرپا ، اقدام به بازسازی خانه می کنند. طرح مورد نظر صاحب خانه یا همان کارفرما باید از پیش آماده باشد . این روش منطقا ، هزینه کمتری نسبت به روش قبلی دارد ولی از طرف دیگر اندازه عمل اجرایی آن کمتر است. در این روش نیز ، گروه آرپا ، هر طرحی که قبلا از سمت صاحب خانه به تصویب رسیده باشد را اجرا می کند .

نقاشی ساختمان

به یاد داشته باشید که گروه آرپا ، کار خود را 15 سال پیش در زمینه نقاشی ساختمان شروع کرد . به جرات میتوان گفت که ما کاربلد ترین و بهترین گروه نقاشی ساختمان در تهران و دماوند را داریم. این روش بعد از اتمام مرحله بازسازی انجام میپذیرد و تعهدات مشابه روش های قبلی را دارد .

بازسازی و طراحی داخلی

مناطق بازسازی خانه در تهران و دماوند

گروه ارپا ، خدمات خود را در مناطق مختلف تهران و دماوند ارائه می دهد . در زیر به معرفی مناطق تحت پوشش آرپا می پردازیم .

مناطق تهران 

بازسازی در شمال تهران  -> نیاوران ، سعادت آباد ، ولنجک،ونک،شهرک غرب، پاسداران،لواسان،هروی،دزاشیب،کامرانیه،قیطریه،اندرزگو،دارآباد،زعفرانیه،تجریش،دربند

بازسازی در غرب تهران -> پونک،جنت آباد،شهران،صادقیه،مرزداران،تهرانسر،اکباتان،دهکده المپیک،وردآورد،باغ فیض،صادقیه،آذربایجان

بازسازی در مرکز تهران -> یوسف آباد،جردن،میرداماد،فاطمی،انقلاب،ولیعصر،هفت تیر،شریعتی،قائم مقام،سنایی،مطهری،عباس آباد،سهروردی،سید خندان

بازسازی در شرق تهران -> تهرانپارس،نارمک،هفت حوض،تهران نو،پیروزی،دروازه شمیران،باقری، نظام آباد، سبلان،وحیدیه،مینی سیتی

بازسازی در جنوب تهران -> بریانک،جوادیه،نازی آباد، منیریه،سلسبیل،میدان قزوین،نعمت اباد

مناطق دماوند

بازسازی در بومهن،رودهن،جابان،آبسرد،آبعلی،دماوند،پردیس،جاجرود

بازسازی ، طراحی داخلی و نقاشی ساختمان
بازسازی و طراحی داخلی

قیمت بازسازی خانه

هزینه های خدمات بازسازی گروه آرپا بنابه سیاست های مدیریتی به گونه ای لحاظ شده که پایین باشند. لذا در مقایسه با دیگر همکاران، شما بسادگی به پایین بودن قیمت های ما پی خواهید برد. برای اطلاع از هزینه های بازسازی ، لطفا با شماره درج شده در نوار بالایی تماس بگیرید یا از طریق دکمه زیر ارتباط سریع با مدیریت داشته باشید. همچنین شما میتوانید با تماس از خدمات مشاوره ما به صورت رایگان بهره مند شوید . تمام مشاوره ها توسط خود شخص جمال جدی انجام می پذیرد.

مشاوره بازسازی

دیگر نمونه کار های آرپا

نمونه کار های ما در وبسایت 

صفحه اینستاگرام آرپا

صفحه نمونه کار های کیان هوم 

بازسازی خانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *