نقاشی ساختمان در تهران

نقاشی ساختمان در پردیس

نقاشی ساختمان پردیس

نقاشی ساختمان در پردیس

نقاشی ساختمان آرپاگروپ یکی از شرکت های مطرح در زمینه نقاشی ساختمان در پردیس می باشد که در زمینه های مختلفی مانند رنگ آمیزی پلاستیک، رنگ آمیزی اکریلیک، پتینه کاری و دیگر پروسیجر های موجود  نقاشی ساختمان در پردیس تخصص دارد. این شرکت دارای بهترین نقاش ساختمان در پردیس می باشند که در زمینه خود تخصص دارند و شما می توانید برای کنکاش و امتحان آن ها اقدام نمایید. با ما همراه باشید.

نقاشی ساختمان در پردیس

نقاشی ساختمان در پردیس فرایندی است که در آن فرد نقاش با رنگ آمیزی بر روی دیوار و سقف سالن یا فضاهای مختلف باعث ایجاد زیبایی و جذابیت آن مکان برای ساکنانش می شود. برای این که بتوان یک رنگ آمیزی نمای متعادل، زیبا و خوش سلیقه بوجود آورد لازم است به فاکتور های مهمی مانند آشنایی به انواع نقاشی ساختمان و انواع رنگ مورد استفاده در آن یا آشنا بودن به روانشناسی رنگ که در محیط های مختلف می تواند متفاوت باشد توجه کرد برای همین توجه شما را به چند نوع رنگ آمیزی که در نقاشی ساختمان در پردیس مورد استفاده قرار می گیرد جلب می کنیم.

انواع رنگ ساختمانی

برای اینکه بتوان مهم ترین رنگ های که در نقاشی ساختمان در پردیس کاربرد دارد را ذکر کرد ابتدا لازم است به نوع ساختمان و روانشناسی رنگ آن توجه کرد و بر همین اساس نوع رنگ مورد نیاز را انتخاب کرد. رنگ ها به طور کلی در چند دسته رنگ های روغنی، پتینه کاری، رنگ پلاستیک، رنگ اکریلیک، مولتی کالر اشاره کرد.

پتینه کاری در پردیس

پتینه کاری سبکی از نقاشی ساختمان در پردیس است که در لغت به معنای زنگار در اثر کهنگی می باشد.  پتینه کاری تنها بر روی  سقف و دیوار خانه ها، پردیس ها، مدارس  و سالن های مختلف کاربرد دارد که باعث زیبایی و ماندگاری بیشتری نسبت به رنگ های روغنی  و پلاستیک می شود. پتینه باعث مرتفع نشان دادن سقف ساختمان می شود که می توان از مزایای این نوع از نقاشی ساختمان در پردیس دانست. در واقع بعد از انجام پروسیجر پتینه کاری سطح رنگ ساختمان حالت کهنه و یا شیک و مدرن به خود بگیرد و بسته به سلیقه هر شخص قابل تغییر است. پتینه کاری دیوار در پردیس انواع مختلفی دارند که شامل:  پتینه های کلاسیک، انتیک کاری، مدرن، پلاستر و برجسته، کهنه کاری  می باشد که هر کدام دارای جذابیت و روش منحصر به فرد خود می باشد.

نقاشی ساختمان پردیس

گروه نقاشی ساختمان آرپا

نقاشی ساختمان هنری است که هر کسی به خوبی از عهده آن بر نمی آید. در این میان گروه نقاشی ساختمان آرپا از هنرمندان خبره و کاردان تشکیل شده است که نقاشی ساختمان در تهران را با این اساتید به بهترین نحو انجام می دهد. جهت بازدید و مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید.


09194218279 – جدی

مزایای پتینه کاری در دیوار پردیس

پتینه یک جایگزین مناسبی برای مولتی کالر و بلکا می باشد زیرا پتینه به راحتی ترک های روی دیوار گچی به راحتی پوشانده می کند و در مقابل رطوبت عایق مناسبی می باشد و مقاومت و ماندگاری  بیشتری نسبت به رنگ روغن و پلاستر دارد. سرعت اجرای بالا، قیمت مناسب نسبت به کاغذ دیواری، شستشوی راحت و ترمیم  آسان از دیگر مزایای پتینه کاری سقف در پردیس می باشد. امروزه پتینه کاری یکی از بهترین فرایند های نقاشی ساختمان در پردیس می باشد چرا که ماندگاری و زیبایی منحصر به فرد این فرایند، آن را از بقیه متمایز می کند.

رنگ آمیزی اکریلیک

رنگ امیزی اکریلیک نوعی پرایمر پلاستیک بوده که قابلیت حلالیت در نفت و آب را دارد که در گذشته برای رنگ آمیزی اتومبیل به دلیل ویژگی هایی که دارد  استفاده می شد. از همین رو به جرات می توان رنگ آمیزی اکریلیک را بهترین جایگزین برای رنگ های روغنی دانست. رنگ اکریلیک نسبت به رنگ های روغنی با محیط زیست سازگاری بیشتری داشته و بعد از استعمال سریع تر خشک می شود وتنوع بیشتری در رنگ آمیزی نما ی ساختمان دارند.

مزایای رنگ آمیزی اکریلیک در نقاشی ساختمان در پردیس

نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک در پردیس مزایای مختلفی دارد. درخشندگی، مقاومت زیاد، استفاده آسان، بوی کم، توانایی برای شستشو، تنوع زیاد، استقامت در برابر سایش، سازگاری با محیط زیست از جمله مهم ترین مزایای رنگ آمیزی اکریلیک در نقاشی ساختمان در پردیس می باشد.

معایب رنگ آمیزی اکریلیک

در واقع گاهی اوقات مزایای یک فرایند می توان عیب آن نیز باشد برای مثال خشک شدن سریع رنگ اکریلیک باعث باقی ماندن لکه های بوجود آمده در هنگام رنگ آمیزی می شود یا اینکه این رنگ بعد از استعمال اندکی تغییر رنگ داده و تیره شده و براقیت کمتری نسبت به دیگر رنگ ها پیدا می کند.

نقاشی ساختمان در پردیس

رنگ پلاستیک

یکی دیگر از انواع رنگ آمیزی هایی که می توان برای ساختمان انجام داد رنگ آمیزی با رنگ پلاستیک است. از مهم ترین مزایای رنگ پلاستیک برای نقاشی ساختمان در پردیس قیمت ارزان و سهولت در استفاده است که حتی فرزند کوچک خانواده با کمی دقت قادر به این رنگ آمیزی نما می باشد ماده اصلی استفاده شده در رنگ پلاستیک لاتکس بوده و به طور کلی در دو دسته رنگ نیم پلاستیک و تمام پلاستیک در بازار عرضه می شود که طبیعاتا نوع تمام پلاستیک آن دارای کیفیت بالاتری می باشد.

معایب استفاده از رنگ پلاستیک

معایب رنگ آمیزی پلاستیک در نقاشی ساختمان در پردیس شامل مواردی نظیر عمرکم و زود چرک شدن، عدم قابلیت برای استفاده بر روی در، پنجره و دیگر آهن آلات و همین جذب آب و رطوبت است. موارد مطر ح شده در نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک در پردیس است، حائز اهمیت است.

مزایای نقاشی نما با رنگ پلاستیک در پردیس

  • به ادعای شرکت های سازنده، نوع تمام پلاستیک آن قابلیت شستشو داشته و می توان درسقف و دیوار از آن استفاده کرد.

  • عدم نیاز به حلال های نفتی و همین طور تنوع زیاد در رنگ مهم ترین مزیتی است که می توان برای رنگ پلاستیک نام برد.

  • سهولت در استفاده از دیگر مزایای رنگ پلاستیک می باشد که با عث صرفه جویی در زمان و هزینه مصرف کننده می شود.

  • نبود بوی زننده در مقایسه با نوع روغنی آن و همین طور سازگاری با محیط زیست از جمله مهم ترین ویژگی های رنگ پلاستیک است همین طور این رنگ پوششی مناسب برای ایرادات انجام شده در هنگام گچبری می باشد.

رنگ روغنی

یکی دیگر از انواع رنگ که در زمینه نقاشی ساختمان آریاگروپ کاربرد دارد، نقاشی ساختمان در پردیس توسط رنگ های روغنی می باشد. این گونه رنگ ها در مقایسه با انواع پلاستیکی، اکریلیک و مولتی کالر دارای عمر بیشتری می باشد و قیمتی که برای آن تعیین گردیده متناسب با آن می باشد. اما امروزه بیشتر رنگ های روغنی منشا شیمیایی دارند که باعث ایجاد سیمت در آن ها می شود و می توان این را مهم ترین عیب این نوع نقاشی ساختمان در پردیس دانست.

مزایای و معایب نقاشی ساختمان با رنگ روغنی در پردیس

طول عمر بالا، خاصیت ضد باکتریایی، قابلیت شستشو و تنوع در رنگ آمیزی از مهم ترین مزایای ان است و همان طور که اشاره شد آلودگی شیمیایی آن مهم ترین ایرادی است که  می توان برای نقاشی ساختمان در پردیس ذکر کرد.

گروه نقاشی ساختمان آرپا

استادکاران و هنرمندان ماهر در انواع نقاشی ساختمان در تهران

09194218279

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *